Thursday, July 1, 2010

Puasa

Hari ni aku puasa ganti & sunat Rejab....ada lg 5 hari nak kena ganti nih. InsyaAllah....esok puasa lagi. Buka posa td dgn kak Ariza (ex-colleague DiGi). Hujan punya la lebat time nak kuar dr opis....dkt 645 gak la br gerak dr opis ke Shah Alam...opis aku d PJ. Risau gak x sempat nk berbuka....hujan mesti jln jam nye. Dalam kete pn xde apa nk mkn if x sempat nk buka on time. Kak Ariza ckp nak makan kat USJ 11. Lebih krg 7.20 aku sampai kt DiGi then follow kak Ariza...ingatkan dekat je rupanya jauh gak ler,,,mmg aku telan air liuq ja lah td. Sampai kedai makan tu dh 7.30 lebih, telajak la sket time buka......kami makan kt Restoran "Pizza & Satay". First time aku kt sini. Aku ode nasi lemak & black coffee......kak Ariza ode Spaghetti seafood white sos n air asam boi. Not bad la.........boleh la nti try p lg ode yg len lak....

1 comment: