Sunday, March 6, 2011

Saya sangat inginkan nya!!!!

I am a gadget lover....very...very...very...
i love Handphone
i love computer/notebook
i love camera

suatu masa dulu (cewahhhh...mcm citer zmn purba lak kan....ahaks)......saya amat up-to-date dgn gadget yg saya sebut d atas tu. asal keluar je product baru, mesti saya akan cari info pasal product tu and compare dgn yg lain2. sampai kawan2 akan refer pada saya utk minta advice kalau diorang nak beli salah satu product tu. hehe.......tapi sekarang saya agak outdated la sbb sangat sibuk dgn kerja. 

apa yg sgt saya inginkan sebenarnya sekarang adalah........
Blackberry Bold 3 9780

mmg dah tergedik2 sangat nk BB ni tau. biarpun ramai yg dah lama pakai....xpelah bkn rezeki saya lagi kan. ikut hati dah rembat sebijik.....tapi kena sabar dulu. settlekan hal2 lain yg lebih penting dulu.......huhu. tapi...kalau ada sape2 sudi nak hadiahkan pada saya.....ALHAMDULILLAH....... ;p

but, iphone or other touch screen hp.....saya x suka. sebab saya rasa ia xkan selamat dgn saya utk tempoh masa yg lama. sebab saya agak kasar & lasak.....so, it's not suitable 4 me :)

so, guna la dulu hp Nokia ni........but, i love it very much. xmo trade in Nokia E71 ni...sangat sayang!!!! ini adalah hp Nokia yg ke-7 saya pakai.....such a Nokia Lover...hehe





nota kaki: ada satu lagi Nokia E-Series baru (E7-00).....sangaaatttttt best!!! opppsssss.....


1 comment:

  1. aku pulak d trade in nokia aku yg canggih tue..aku dh beralih sony..batery dia amat ok & lagu nya best serta plg uo camera dia ok pd nokia..sng cite, yg ptg..pakai la pepun hp..asalkan batery dia berthn lama..

    ReplyDelete