Tuesday, August 28, 2012

RIMAS

aku rimas bila ada org yg suka busy body...nak amik tau sume hal pasal aku. tanya tu tanya ni...hal remeh temeh pun nak kepoci. kalau tanya2 boleh membantu xpe la jugak. ni tanya2 menyibuk je...

apa aku nak buat suka hati aku la...tak payah la nak sibuk tanya kenapa aku wat tu kenapa aku wat ni, kenapa macam tu kenapa macam ni. 

sesungguhnya aku xde masa la nak melayan soalan2 remeh-temeh ni. banyak hal lain yg penting lagi aku nak fikir. helo kawan....dalam kain lu dah terjaga rapi ke nak sibuk masuk tengok dalam kain org!!!

everything i did, must be a reason behind that. and...not all the things i can tell to everybody!!! also, our life for each of us are not the same. perjalanan hidup kita masing2 adalah berbeza....kau melalui jalan yg berbeza dan aku melalui jalan yg berbeza. so, don't expect apa keputusan yang aku buat akan sama dgn kau. mungkin dalam satu hal kau bernasib baik & aku tidak. dan mungkin dlm hal yg lain...aku bernasib baik & kau tidak.

so...don't interfere in other people life selagi x memudaratkan hidup seseorang. 


No comments:

Post a Comment