Tuesday, June 15, 2010

Kesayangan ku...

Hehe....kesayangan ku??? siapa? apa?

ni aku nk citer psl family aku "kesayangan ku"......they r everything 4 me lorr...I LOVE U ALL.....mmmuwaaaaahhhhhhhhhhh!!!!!!!


ni aku dgn arwah ayah "Othman Bin Taib".....ayah meninggal 05.05.2007 accident :( semoga rohnya dicucuri rahmat & di tempatkn di kalangan org2 yg beriman. InsyaAllah....Amin!!! ***Al-Fatihah***

dan ini ibu saye......org biasa je "Hjh Aishah Binti Hj Sha'ari". I LOVE U MUM!!!!

dan ini abg sulong ku "Mohd Rizal" wit his family.....time ni nk g Haji. Ada sorang isteri..hehehe... yg bernama Salina & 5 org anak: 1. Nurul Shafiqah 2. Nurul Fathini 3. Nurul Hanisah 4. Abdullah Syahmi 5. Ahmad Umar Wafiy
ni pulak abg ke-2 aku "Mohd Rosdi"...ada sorang isteri jg, Aida :) dan 3 org anak: 1. Anas Taufiqulhakim 2. Amar Taufiqillah 3. Aishah Humairah
dan akhir sekali.....aku la :)) kami 3 beradik ja.....

No comments:

Post a Comment