Tuesday, June 22, 2010

Semangat Yang Hilang

Aku meniti liku kehidupan ini dgn jiwa yg kosong......"SEMANGAT YANG HILANG"........di mana boleh aku kembalikan semangat aku? Aku kecewa bila segala impian ku selama ni tidak dihargai, aku kecewa bila pengorbanan ku x di peduli. 


Aku cuba untuk membina balik semangat diriku......aku cuba utk bangun kembali dr sengsara yg aku lalui. Namun....tidak semudah itu. Aku terpaksa melawan semua memori2 yg ligat berputar di fikiran aku....setiap kali memori itu dtg setiap kali itulah aku rebah kembali dan setiap kali itulah aku berusaha melawan supaya aku x terus lemah. Tapi, hati menangis x siapa yg tahu.....terlalu berat beban yg aku tanggung!!!

Pernah seorang teman bertanya knp aku menangis ketika berdoa selepas solat? Hanya senyuman yg mampu aku berikan pdnya & jwpn ringkas "aku mengadu pada Tuhan & pohon petunjuk drNya". Teman...terima kasih kerana sudi bertanya tapi terlalu sukar utk aku ceritakan padamu. Doakanlah yg terbaik untuk aku.

Aku hanya mampu bersabar & berdoa supaya aku terus kuat & tabah menghadapi semua ini. Walau apa pun yg terjadi semoga aku tetap berada dalam peliharaan-Nya.

No comments:

Post a Comment